Magic Mike XXL beter dan blusher….

mikexxl

Drie jaar geleden maakte de hit Pony van Ginuwine een gigantische comeback, de stoute lyrics en het opzwepende tempo waren echter niet zozeer de reden van die comeback, het soepele lijf van überhunk Channing Tatum des de meer. De eerste film eindigde droevig, Magic Mike besloot zijn strippersleven vaarwel te zeggen en een eigen zaak op te starten. De overgebleven leden van de Kings of Tampa hebben na het vertrek van Mike, Dallas en The Kid (die met zijn tweeën het aanbod kregen om in Azië vrouwenharten te veroveren) besloten om nog één keer de boel op stelten te zetten en wel op de stripperconventie in Myrtle Beach.

De roadtrip van dit eigenaardige gezelschap brengt ze op bijzondere plekken en gaandeweg leren ze elkaar beter kennen maar vinden ze ook zichzelf opnieuw uit. Magic Mike XXL is naar mijn mening komischer dan deel 1 maar ook stukken hotter, de heren krijgen gezelschap van een dame uit Mike’s verleden en zij heeft een wel heel bijzonder koninkrijk opgebouwd, of moet ik zeggen koninginnenrijk?

toen tienerdochter vroeg of ze met een vriendin naar deze film mocht en een chauffeur nodig had aarzelde ik niet en belde meteen een vriendin om ook mee te komen naar de bioscoop. Het was er nog niet van gekomen om de film te zien en vaak zijn dit soort spontane acties de bestel. Van deze film krijg je het gegarandeerd warm en je verlaat de bioscoop zeker met een glimlach, dit is perfect vermaak voor een gezellige avond uit want één ding is zeker, je verlaat de bioscoopzaal met rode wangen.

Ik verwacht het eigenlijk niet maar hoop stiekem op een deel drie… Hieronder vast wat opwarmertjes, de beste scène zit er niet tussen (Joe Manganiello als Big Dick Richie en een zoete classic van The Backstreet boys) daarvoor moet je echt naar de bioscoop maar ik zou alleen daarom met liefde weer een bioscoopkaartje afrekenen. Ik kan nu al niet wachten op de DVD release, die disc ga ik gegarandeerd grijsdraaien.

