De groenste ogen van Nederland?

melef

Disney en MAC hebben samen een waanzinnige zoektocht georganiseerd waarbij ze op zoek zijn naar de groenste ogen van Nederland. Ben jij in het bezit van een paar mysterieuze groene kijkers? Meld je dan zeker aan door voor 4 juni een portretfoto van jezelf in te sturen naar maleficent@disney.nl(JPG van maximaal 2MB, deelname vanaf 16 jaar).

De inzending met de groenste ogen wint namelijk een Maleficent & MAC fotoshoot in een professionele studio en een eigen Maleficent filmposter. Hoe out of control is dat? Op donderdag 5 juni wordt de winnares gekozen.

Helaas zijn mijn ogen een mix van grijs, blauw en groen dus ik vrees dat ik niet in aanmerking kom voor deze fantastische prijs maar ken je iemand met betoverende groene ogen of ben je zelf in het bezit van prachtige groene ogen? Doe dan zeker mee.

oog2

Er wordt ook een mooie Maleficent make-up collectie uitgebracht door MAC, deze is vanaf eind volgende week verkrijgbaar bij MAC pro stores en online via www.maccosmetics.nl  Dit is trouwens niet de eerste collectie waar Maleficent in voorkomt, herinner je je de MAC Venomous Villains collectie uit 2010 nog? Bovenstaande ooglook heb ik destijds gemaakt met de  Maleficent She who dares eyeshadow. Dit was destijds een limited edition maar met de mineralize eyeshadows in Smutty green en Blue flame komen dicht in de buurt van die eyeshadow.

Maleficent-LineUp-300

Gisteravond ging Maleficent in première en vanavond ga ik met een groepje meiden naar de bioscoop, ik ben zo enorm nieuwsgierig naar deze spectaulaire film. Ook zo nieuwsgierig? Hier alvast een voorproefje. Enne mocht je meedoen aan de groene ogen zoektocht… Succes!

